Specialiuoju pedagogu lopšelyje-darželyje dirba
Sigita Čiurlienė
Specialusis pedagogas
Darbo laikas
Savaitės dienos
Darbo laikas
Pietūs
Priėmimo valandos
Pirmadienis
14.00 - 16.00
Antradienis
Trečiadienis
14.00 - 16.00
Ketvirtadienis
14.30 - 16.00
Penktadienis
Kontaktai
El. paštas ciurlienesaiga@gmail.com
El. paštas Rašyti
Sigita Čiurlienė
Specialusis pedagogas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
14.00 - 16.00 |
|
|
Antradienis |
|
|
|
Trečiadienis |
14.00 - 16.00 |
|
|
Ketvirtadienis |
14.30 - 16.00 |
|
|
Penktadienis |
|
Kontaktai
El. paštas ciurlienesaiga@gmail.com
El. paštas Rašyti
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
- identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
- nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti, aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir pažangą;
- dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu lopšelyje-darželyje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
- atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
- padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
- prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones, padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
- dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti grupės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.
- konsultuoti ir prireikus teikti metodinę pagalbą mokytojams, kitiems lopšelyje-darželyje dirbantiems švietimo pagalbos specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko pažinimo, ugdymosi sunkumų, SUP turinčių mokinių ugdymo ir (ar) pagalbos teikimo klausimais;
- pristatyti VGK ir (ar) pedagoginės psichologinės tarnybos išvadas ir rekomendacijas mokytojams, konsultuoti dėl ugdymo turinio pritaikymo ar individualizavimo, prireikus kreiptis į VGK dėl pagalbos teikimo arba mokinio SUP įvertinimo ar pakartotinio vertinimo reikmės, kaip įmanoma labiau į šiuos procesus įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus);
- kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui pagalbos dalį, prireikus koordinuoti jo vykdymą;
- dalintis savo žiniomis ir keistis informacija su kitais ugdymo proceso lopšelyje-darželyje dalyviais, siekiant sėkmingos mokinių, turinčių SUP, įtraukties į ugdymą;
- dalyvauti VGK veikloje;